23. април 2016.

Durmitor


                            Među planinskim divovima južnoslovenskih zemalja,
                                          najmoćniji i najveličanstveniji je Durmitor.
                                                                         Kurt Hasert, (Crna Gora, Putopisi tom I)

Durmitor je jedna od najviših i najljepših planina Dinarida. Prema  predanju,  riječ Durmitor je romanskog porijekla i ukazuje da je to div koji spava. Prema drugom izvoru, koji je vjerodostojniji, ime  potiče od keltskih riječi dru mi tor koje znače voda sa planine ili planina velike vode. Pod uticajem tektonskih sila i erozijom, stvoreni su atraktivni planinski vrhovi fantastičnih oblika, a između njih su lednički cirkovi – dolovi, od kojih su neki i ljeti pod snijegom...


Pozdrav svim dragim pijateljima i blogerima !

Ovo je prvi blog u kategoriji Putopisi-Svjetlopisi  koji će se baviti interesantnim mjestima koje sam posjetio i fotaografisao. Objaviću, za početak, moju  kompletnu reportažu koja je objavljena u magazinu INFLIGHT 2014 godine. Zamolio bih vas da mi svojim zapažanjima u komentarima usmjerite na neke teme i način obrade sadržaja, tako bih u buduće znao koje teme vas zanimaju  i čemu više da se posvetim, pošto zaista imam ogroman izbor fotografija i mesta koje sam posjetio u Evropi. Posebno bih zamolio blogere da mi sugerišu na neku optimalnu formu prikaza za BLOG.






               Kliknite na fotogfiju da bi ste vidjeli u velikoj rezoluciji.




    Thank you for visited BLOG  ART and Life in the Wild Beauty.
                                                         
    Hvala vam što ste posjetili BLOG "Umjetnost i život u divljoj ljepoti."




ART and Life in the Wild Beauty © Igor Šuntić

O umetnosti, duhovnosti, životu u harmoniji sa prirodom, istoriji civilizacije...

                                           

Нема коментара:

Постави коментар